Masz pytania?

  609 23 23 88

(codziennie 8.00 - 18.00)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Coś o dostawie

Ważne! Jako jedni z nielicznych oferujemy profesjonalny transport z opcjami wniesienia.

Mamy najtańszą tego typu dostawę w Polsce!

A przy kilku meblach tańszą nawet od kuriera (np. porównując to co proponują inne sklepy).

Czytaj też: Nie sprzedajemy szaf składanych!

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i promocjach.
Bestsellery
Szafa wzmocniona Sam 200
Szafa wzmocniona Sam 200
6 098,34 zł 4 958,00 zł
szt.
Szafa odporna ogniowo Sam W2a
Szafa odporna ogniowo Sam W2a
6 801,90 zł 5 530,00 zł
szt.
Szafa metalowa jasno szara Sbm 203
Szafa metalowa jasno szara Sbm 203
1 722,00 zł 1 400,00 zł
szt.
Promocje
Szafa biurowa na dokumenty SBM 202
Szafa biurowa na dokumenty SBM 202
1 560,87 zł 1 090,00 zł 1 269,00 zł 886,18 zł
szt.
Konsmetal szafa biurowa MS2 M199 80
Konsmetal szafa biurowa MS2 M199 80
1 958,16 zł 1 690,00 zł 1 592,00 zł 1 373,98 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201 L
Szafa warsztatowa Swm 201 L
7 858,47 zł 7 290,00 zł 6 389,00 zł 5 926,83 zł
szt.
Wózek na laptopy WNL 210
Wózek na laptopy WNL 210
5 908,92 zł 5 590,00 zł 4 804,00 zł 4 544,72 zł
szt.
Szafa odporna ogniowo Sam W3a
Szafa odporna ogniowo Sam W3a
7 468,56 zł 6 990,00 zł 6 072,00 zł 5 682,93 zł
szt.
Nowości
Szafa warsztatowa Swm 201 L2
Szafa warsztatowa Swm 201 L2
4 163,55 zł 3 385,00 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201 L1
Szafa warsztatowa Swm 201 L1
5 542,38 zł 4 506,00 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201
Szafa warsztatowa Swm 201
3 038,10 zł 2 470,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić produkt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura).

Nie ma obowiązku przechowywania oryginalnego opakowania.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 609 23 23 88.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@metalowe24.pl lub telefonicznie: 609 23 23 88. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl