Masz pytania?

  609 23 23 88

(codziennie 8.00 - 18.00)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Bestsellery
Szafa metalowa grafit & szary beż 203 M
Szafa metalowa grafit & szary beż 203 M
1 722,00 zł 1 400,00 zł
szt.
Szafa metalowa grafitowo czerwona 203 M
Szafa metalowa grafitowo czerwona 203 M
1 722,00 zł 1 400,00 zł
szt.
Szafa metalowa ze skrytką Sbm 204
Szafa metalowa ze skrytką Sbm 204
1 949,55 zł 1 585,00 zł
szt.
Promocje
Wózek na laptopy WNL 213
Wózek na laptopy WNL 213
6 821,58 zł 6 290,00 zł 5 546,00 zł 5 113,82 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201 L
Szafa warsztatowa Swm 201 L
7 858,47 zł 7 255,77 zł 6 389,00 zł 5 899,00 zł
szt.
Szafa warsztatowa SLS 1951 T-4VA
Szafa warsztatowa SLS 1951 T-4VA
8 856,00 zł 8 228,70 zł 7 200,00 zł 6 690,00 zł
szt.
Nowości
Wózek metalowy z pojemnikami
Wózek metalowy z pojemnikami
3 833,91 zł 3 117,00 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201 L2
Szafa warsztatowa Swm 201 L2
4 163,55 zł 3 385,00 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201 L1
Szafa warsztatowa Swm 201 L1
5 542,38 zł 4 506,00 zł
szt.
Szafa warsztatowa Swm 201
Szafa warsztatowa Swm 201
3 038,10 zł 2 470,00 zł
szt.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania produktu = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • dostawa naszym transportem
  • odbiór osobisty
  • kurier (nie obejmuje wnoszenia)

 

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • przelew faktura pro forma
  • gotówka (zaliczka 10%)
  • faktura z terminem płatności (tylko jednostki budżetowe)

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 609 23 23 88.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być uszkodzony.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl