☎ 609 23 23 88
(codziennie 8.00 - 18.00)
Ważne! Jako jedni z nielicznych oferujemy profesjonalny transport z opcjami wniesienia.
Mamy najtańszą tego typu dostawę w Polsce!
A przy kilku meblach tańszą nawet od kuriera (np. porównując to co proponują inne sklepy).
Czytaj też: Nie sprzedajemy szaf składanych! Nasze szafy to solidna zgrzewana konstrukcja, dodatkowo, punktowo wzmacniana spawami.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i promocjach.
Szafa do zbierania brudnej odzieży MKB 5
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szafa do zbierania brudnej odzieży MKB 5
Szafa gospodarcza MKB 5 to mebel do zbierania brudnej odzieży. Moduł szafy z ramką na worek na brudną odzież umożliwia łatwe wrzucenie brudnej odzieży poprzez otwór wrzutowy w drzwiach. Modułowa konstrukcja szaf MKB pozwala na ich dowolne konfigurowanie oraz daje możliwość zestawienia z innymi szafami socjalnymi. Podstawową zaletą szaf z serii MKB jest znaczne obniżenie zużycia materiałów BHP, a co za tym idzie obniżenie kosztów.
Zastosowane w MKB farby posiadają atest PZH, że nie zawierają metali ciężkich i substancji szkodliwych oraz klasyfikację ogniową dla wyrobu niepalnego.
Ważne! Nasze szafy to solidna zgrzewana konstrukcja, wzmacniana punktowo spawami. Przeczytaj więcej: szafy metalowe spawane vs składane.
Specyfikacja:
- wymiary wewnętrzne komory: (wys. 1759,4 mm, szer. 399,5 mm, gł. 478 mm); światło drzwi skrytki: (wys.1722 mm, szer. 321 mm)
- w środku zamontowany jest uchwyt - ramka do założenia worka, który będzie zbierał brudną odzież
- w drzwiach jest klapa wrzutowa (wys. 300 mm, szer. 262 mm), która umożliwia wrzucenie brudnej odzieży wprost do założonego w ramce worka
- wykonanie: korpus: blacha o gr. 0,8 mm, drzwi: blacha o gr. 0,8 mm, rama na worek: blacha o gr. 0,8-1,0 mm
Dane techniczne
Wysokość (cm) | 180 |
Szerokość (cm) | 40 |
Głębokość (cm) | 50 |
Waga (kg) | 28 |
Gwarancja | 60 miesięcy |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.