☎ 609 23 23 88
(codziennie 8.00 - 18.00)
Ważne! Jako jedni z nielicznych oferujemy profesjonalny transport z opcjami wniesienia.
Mamy najtańszą tego typu dostawę w Polsce!
A przy kilku meblach tańszą nawet od kuriera (np. porównując to co proponują inne sklepy).
Czytaj też: Nie sprzedajemy szaf składanych! Nasze szafy to solidna zgrzewana konstrukcja, dodatkowo, punktowo wzmacniana spawami.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i promocjach.
Sejf biurowy 2.0 16
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Sejf biurowy 2.0 16
Niewielki sejf biurowy 2.0 16 do przechowywania dokumentów, gotówki, biżuterii, elektroniki, czy broni. Idealny do montażu w zabudowie meblowej, ale też bez problemu spełni rolę sejfu wolnostojącego. Dedykowany jako dyskretny sejf biurowy, który z powodzeniem sprawdzi się w mieszkaniach.
Ściany sejfu i płat czołowy drzwi wykonane z wytrzymałej blachy stalowej o gr. 3 mm, całkowita grubość drzwi to 40 mm. Dodatkowe zabezpieczenia drzwi w postaci wzmocnienia ramy futryny stalą o łącznej grubości 6 mm. Wewnętrzna i zewnętrzna blokada drzwi. Wzmocniony system ryglowania wyposażony w ryglowanie pionowe i poziome ryglami o średnicy 20 mm + rygiel stały przyzawiasowy. Prześwit drzwi: wys. 109 mm, szer. 172 mm.
Specyfikacja sejf biurowy 2.0 16:
Certyfikaty do przechowywania:
- wartości pod nadzorem zgodnie z normą europejską PN-EN 14450:2006, klasa S1
- broni palnej i amunicji zgodnie z wymogami Rozporządzenia MSWiA z dnia 26 sierpnia 2014 r.
Wyposażenie podstawowe:
- 2 otwory do kotwienia w dnie Ø10
- 2 otwory do kotwienia w plecach Ø10
- zamek kluczowy kl. A z dwoma kluczami
- instrukcja użytkowania z kartą gwarancyjną
Wyposażenie dodatkowe:
- dodatkowy klucz do zamka kluczowego
- kotwy do przytwierdzenia do podłoża (4 szt.)
Dane techniczne
Wysokość - zew/wew (mm) | 155/149 |
Szerokość - zew/wew (mm) | 248/242 |
Głębokość - zew/wew (mm) | 213/170 |
Waga (kg) | 9,6 |
Gwarancja | 24 miesiące |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.